Alla inlägg den 2 juli 2006

Av Soff - 2 juli 2006 22:42

Jag har inte alltid varit tjock, även om det känns så. Jag kan inte längre identifiera mig med någom som är smal. Jag är en tjock tjej som älskar mat och som hatar att motionera. Så enkelt är det faktiskt. Men har jag alltid varit sån här? *funderar* Jo, det här med motionen har ALDRIG varit min grej. I ju för sig har jag spelat handboll i massor av år men på något vis lyckades jag alltid slingra mig ur träningen, i alla fall motionsträningen. Spela handboll var kul men springa spåret...nej det gjorde jag bara inte.När jag 1997 slutade gymnasiet och flyttade till Norge 19 år gammal hände nått som skulle göra mitt liv surt för många många år framöver. Jag slutade med handbollen, tog jobb som au pair i Oslo och på 10 månader gick jag upp 15 kg. HUR kan det vara sååå lätt att gå upp och så svårt att gå ner? Varför är allt gott onyttigt? Kanske är det inte så men så känns det för mig. Det min kropp skriker efter är sött, fett och salt!! Allt som är så tycker jag är gott.Det har nu gått snart 10 år sen jag la på mig min övervikt och jag kämpar fortfarande för att gå ner igen. Jag är 158 cm lång och drömmer om att väga 60 kg. I fortsättningen ska jag skriva om hur jag ska nå mitt mål, vad jag äter på dagarna och hur jag tänker och tycker kring det jag gör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards