Alla inlägg den 8 december 2006

Av Soff - 8 december 2006 16:05

Nu är klockan 16:09 och de är endast 20 minuter kvar innan det är dax för mig att fara hemåt...eller förresten jag ska inte direkt hem. Jag ska lämna mannen och vovven hemma och sen fortsätta ner på N´joy och jogga. Jag tänkte försöka träna hårt i kväll och förhoppningsvis springa spåret med Harry i morgon förmiddag. Allt för att kunna njuta extra mycket och med gott samvete av julbordet vi ska på i morgon kväll.Den här helgen kommer förrutom julbord bjuda på ett alldeles speciellt dop. Min kompis ska döpa sin dotter Hvilja och den här lilla tjejen har faktiskt varit nedfryst i drygt ett år...en fantastisk historia och jag tror jag kommer vara otroligt rörd i morgon vid dopet. Jag ska dela upplevelsen tillsammans med Grodan och det känns skönt.Trevlig helg allihop!KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards