Direktlänk till inlägg 28 december 2006

Får man hångla med Tomten....?!?!

Av Soff - 28 december 2006 10:37

Jag tog i alla fall chansen och gav Tomten en stor puss...jag tyckte faktiskt Tomten var rätt snygg i år ;-)Första julen hemma i vårt eget hus och jag måste säga att jag är helnöjd. Alla var glada och nöjda hela dagen. Vi tittade på Kalle och drack glögg, delade ut julklappar och dukade sen upp ett riktigt härligt julbord. Efter maten var vi någa stycken som tog en skön promenad, precis vad jag behövde efter all julmat. Kvällen avslutades med sällskapsspel och lite Punch för min del.Makens pappa sov över hos oss för han bor ganska långt bort annars. Det var trevligt att gå upp på juldagens morgon och koka gröt och äta skinksmörgås tillsammans med honom och maken.Vi gjorde också en tårta till Harry som fyllde 2 år :-)Nåväl, det var lite av det som hände mig under julen. Återkommer med lite mer senare.GOD FORTSÄTTNING ALLIHOP!

 
 
Ingen bild

CJ

29 december 2006 09:46

Vilket kanonpar ;O))
Härligt att läsa att ni hade en bra jul och det lät jättemysigt "första julen i erat hus"
Må så gott och gott slut
Kram
PS-Grattis Harry, vår älskling fyller 15 år

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Ovido - Quiz & Flashcards