Alla inlägg den 1 januari 2007

Av Soff - 1 januari 2007 16:08

Jag blev för några dagar sedan utmanad av min vän Grodan på att skriva 5 saker som jag vill ska hända under 2007...jag antar härmed utmaningen och min önskelista ser ut så här:1. Få ett medgivande på att vi är lämpliga adoptivföräldrar - en självklar etta på min lista1B. Att VSK vinner SM GULD i bandy (Hur kunde jag missa det förrut eller hur....?!?! *ler*)2. Skicka iväg ansökningar om ett barn till något land (vi har ännu inte bestämt oss för vilket land det blir)3. Nå mitt mål på 60 kg och i förlängningen även hålla vikten såklart4. Jag vill åka på solsemester tillsammans med maken (det var evigheter sedan jag var på solsemseter - min övervikt har helt enkelt hindrat mig)5. Inreda vårt uterum till en härlig oas och en annorlunda plats i vårt husNu finns det ju massor med saker som jag önskar också såklart, såsom fortsatt god hälsa för mig och alla mina nära och kära till exempel. Att få mer tid till att göra saker med maken och även mer tid till mina vänner, vill lära mig att prioritera bättre och göra det jag verkligen vill. Allt det där känns lite luddigt och rätt självklart så därför blev sakerna på min lista lite mer konkreta grejer...uterummet bland annat är en sak som jag verkligen längtar efter att få göra i ordning. Jag tror det kan bli hur fint som helst där, och det vore kul med en stor rolig invigningsfest där i sommar.Annars händer det en hel del roligt i år....jag och maken ska åka på semester i början på mars...det ska bli hur kul som helst...resmålet är än så länge hemligt för maken så därför skriver jag inte vart vi ska ännu... :-)10 februari ska jag och maken vara faddrar på Fannys dop, det ska bli väldigt roligt och vi känner en stor ära att få bli hennes faddrar. Och sen senare i februari så döps även lilla Lina.I augusti är det bröllop som gäller, det ska bli superkul att få vara ToastMadame.Det är lite av vad som händer mig under 2007. Nu ska jag ta på mig regnkläderna och ta vovven på en promenad i regnrusket.Bye!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards