Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Soff - 5 januari 2007 14:47

Egentligen skulle jag ha kunnat sluta för några timmar sedan men jag var så smart att jag bokade in ett möte nu på eftermiddagen. Massor av priser som ska in i vårt arbetssystem nu efter nyår så vi håller på att pyssla med det. Det är något som jag aldrig gjort förrut, därför får jag hjälp av en som kan...Nå, snart är det iaf dax för hemgång och det ska bli så skönt. Ikväll blir det en lugn kväll hemma med maken som ännu inte är frisk från sin förkylning. Vi ska laga riktig sommarmiddag i kväll, grillad fläskfilé, grönsallad och stekt Halloumi ost och till det hoppas jag kunna få riktigt gott rödvin :-)I morgon är det bandy hemma på Rocklunda. VSK möter Edsbyn och det lär bli riktigt tufft. Jag hoppas såklart på seger och kommer göra mitt bästa för att heja på laget från läktaren. Jag kommer få gå dit ensam i morgon då maken är för sjuk för att gå. Sen i morgonkväll ska jag och Harry på middag hos mamma och pappa. Maken får åter igen stanna hemma :-) Jag ska äntligen få träffa lilla Lina igen, hon är så gosig - fasters hjärtegull!!På söndag är det agility med Harry som gäller så jag har att göra i helgen kan man säga. Jag ska också försöka med en träningsrunda i spåret i morgon förmiddag om vädret är hyfsat...tänker INTE springa om det regnar :-PTREVLIG HELG!

Av Soff - 5 januari 2007 09:14

Nu om bara några minuter ska jag lägga mig och få massage i en timme. Det är en grej vi får via jobbet var 3:e vecka. Så otroligt skönt det ska bli.Är lite stel i nacken på höger sida och har förr haft problem med "musarm". Som tur var hjälpte det att få en annan sorts mus till datorn och ett head-set till telefonen.Annars är det ju helt toppen att det redan är fredag det känns som att veckan gått jättefort. Idag jobbar vi heller inte heldag vilket är ännu skönare. Det blir till att åka hem lite tidigare och sköta om maken om ännu inte frisknat till stackarn. Tror det är influensa eller i värsta fall lunginflammation. Om han inte blivit bättre under helgen ska jag tvinga honom att söka läkare på måndag. Han är så jävla envis och vägrar att gå till doktorn. Åhh...nu är det min tur för massage *njuter*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards