Alla inlägg den 12 januari 2007

Av Soff - 12 januari 2007 09:23

Herrejösses, redan fredag?!?! Vart tar veckorna vägen...det känns som att tiden bara rusar iväg och tur är väl det.När man tänker på hur lång tid det faktiskt kommer att ta att få hem vårt barn blir man ledsen och frustrerad. Vill ha barnet hos mig NU. Men sen när man tänker på hur fort man tycker att tiden går så blir jag ändå hoppfull, jag tror det kommer kännas som att det gått väldigt fort när väl barnet kommer. *hoppas*Nu är det ju äntligen fredag och jag har en skön känsla i kroppen. I kväll ska vi ha goda vänner över på lite tacos och förhoppningsvis lite gott rödvin. Behöver det efter den här veckan som inneburit mycket jobb och mycket känslor. Jag sa åt maken att ta upp en flaska från matkällaren idag under dagen så att den inte är så kall till i kväll....fy för kallt rödvin!Helgen kommer annars att innehålla utstädning av julen, motion och hundträning. En rätt lugn och skön helg som kommer alltså och det känns toppen.Ha det gott allihop!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards