Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Soff - 19 januari 2007 13:32

Jag ser så mycket fram emot att få åka hem i kväll, ett kort stopp på ICA innan vi drar hem....tänder massor med ljus, sätter på skön musik, korkar upp en flaska gott vin, sätter på bastun och börjar laga mat tillsammans. I kväll blir det fondué hemma hos familjen P. Vi gillar att sitta och plocka med alla tillbehören och pyssla med maten själva. Det ska bli så gott *vattnas i munnen*Sen blir det en promenad med Harry i det härliga vintervädret som äntligen kommit. Det är så mycket roligare att gå ut och gå nu. Ljust vitt och vinterfint! Nu när det har blivit lite vintrigt och kallt tänkte vi passa på att ta en skön bastu. För att vi inte ska törsta ihjäl i bastun tänkte vi dricka några av de öl som Grodans make hade med sig på nyår. De har stått i kylen sedan dess och är härligt kalla och förhoppningsvis goda *ler*. Jag provade aldrig på nyår utan höll mig till vin då :-)Helgen kommer annars att handla mest om vår omgbyggnation av en toalett på markplan. Det ska snickras upp en helt ny vägg och ett nytt golv ska fixas. När väl det är gjort ska vi ta dit en god vän som är plattsättare som ska få göra fin med kakel och klinker.Jag ska försöka hinna med mina 2 x 5 km i helgen också, bäst att ta nya tag inför nästa veckas vägning nu på direkten så att jag får ett minus på den nya vågen också :)Trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards