Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Soff - 13 februari 2007 15:46

....ca....föddes jag :-)Jag har fram till nu haft en väldigt bra födelsedag och har blivit otroligt uppvaktad....onödigt mycket kan jag tycka då det egentligen är nästa år det smäller ordentligt. Planerar lite redan nu vad jag ska hitta på då...funderar på att ta med mig alla vänner och familj till Sälen för en helg....ska kolla runt på vad det finns för alternativ.Lite av vad jag fått kan ni se på bilden här nedan :-)I övrigt kommer födelsedagen att firas med ett nytt LC-möte. I kväll ska vi besöka Ambulansen här i Västerås, det ska bli jättekul och intressant. Maken tycker jag är lite trist som prioriterar LC framför en middag hemma med honom i kväll, men det får han helt enkelt stå ut med. Vill INTE missa dessa LC kvällar för det är så himla kul.I morgon blir det lite fika hemma för mina tjejkompisar så då får maken vara med och mumsa lite han med. Apropå mumsa så har jag idag faktiskt lyxat till det med en semla till morgonfikat. Har man födelsedag så har man eller?!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards