Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Soff - 28 februari 2007 19:34

Idag har jag varit hemma från jobbet, en envis förkylning har slagit undan benen på mig och för att hålla febern nere har det gått åt åtskilliga Ipren under dagen *suckar*Jag hoppas verkligen bli frisk snart och särskillt till helgen då vi drar till Åre. Så typiskt att bli sjuk nu, passar verkligen inte alls....fast passar det någonsin att bli sjuk?En sak som var bra med att vara hemma idag var allt jag hann med på hemmafronten. Jag har tvättat MASSOR med maskiner och nu hänger allt i tvättstugan på tork. Känns jättebra. Vet inte hur det hade kunat bli så stora tvätthögar just den här gången. Skönt att det är klart nu i alla fall. Skönt att kunna ha allting klart till lördag då det är dax att packa.Den packningen kommer INTE bli enkel!! Det gäller för oss att verkligen bara ta med det nödvändigaste. Vi ska åka tåg upp och med oss kommer vi såklart ha våra brädor och bootsen. Bara det är ju mycket att släpa på. Så jag har fått stränga order från maken om att tänka både en och två gånger när jag ska packa. Att ta med mer än 1 par skor är uteslutet. Så det gäller att väga in noga vilka som kan vara mest användbara. Fast det skulle ju vara bra med i alla fall två par.....jaja vi får se hur det blir när jag börjar packa.Vinterkläder tar ju sån himla plats, underställ, mössor, vantar, tjocka tröjor....det kommer bli lättare att packa till Mallis sen *fnissar* En minimal bikini och lite solkräm ;-)Dax för ytterliggare en Ipren tror jag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards