Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Soff - 27 mars 2007 13:10

Jaha så har man beställt en mugg - min allra första toa som jag beställt hihi....nån gång skall vara den första ;-)http://www.gustavsberg.se/wc_30253.aspDet blev en liten liten toa, den minsta dom har på Gustavsberg för vår toalett är INTE stor, utrymmet är väldigt begränsat. Vi hoppas på att kunna ha toan klar till hemutredarna skall komma på besök den 12 april och det ser faktiskt ut att lyckas - så kul!!

Av Soff - 27 mars 2007 10:31

Det blev ingen frissa för mig idag...när jag kom dit sa min frisör att jag skulle komma i morgon och INTE idag *suckar*. Jag är 100% säker på att hon sa tisdag till mig...fan fan fan. Vi har LC träff i kväll och det skulle vara så kul att vara nyfriserad men men jag får gå dit med mitt oranga hår och se glad ut :-) Temat för dagen är Avslappning & Dans, ska bli jättekul!Nått positivt med att det inte blev någon klippning i dag var att jag hann till ICA innan jag åkte tillbaka till jobbet. Så nu har jag fyllt på här med goda nyttiga saker. Allt i linje med mina nya friska tag med viktnedgången.

Av Soff - 27 mars 2007 08:46

Nu har jag väntat länge nog på att komma till frissan. Jag ser, om ni frågar mig, inte klok ut i håret. Det är just nu en blandning av orange och svart. Inte alls som det var tänkt från början. Så idag ska de oranga fälten färgas med en toning till mörkbrunt med dragning åt det varmröda hållet och utväxten skall fyllas i med en varm brun färg. Sen skall håret kortas av med 4-5 cm, det ska bli såååå skönt att få detta gjort och få känna sig fräsch i håret igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards