Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Soff - 28 mars 2007 16:15

Redan efter första gången märker du skillnaden, efter 10 gånger kan du se skillnaden och efter 30 gånger har du fått en ny kropp, lovar skaparen av pilatesträningen Joseph H Pilates.Jo ja tackar ja! Det ska bli jättekul att testa denna träningsform tillsammans med Grodan i kväll. Precis vad jag behöver - komma igång med träningen ordentligt.Återkommer med rapport.

Av Soff - 28 mars 2007 07:49

Så var temat för gårdagens möte med LC. Vi var 19 glada tjejer som träffades på Rotunda skolan vid sjutiden. Där inne möttes vi av levande ljus och en härlig stämning. Vår danslärare för kvällen var en granne till en i klubben och en väldigt energirik person. Vi började med lite balansövningar för att känna vårt skelett och vår hållning. Sen var det dax för lite ringdans med inspiration från Israel. Jätteroligt och inte särskillt svårt så alla hängde med. Sen dansade vi också en afrikansk dans, lite svårare men lika kul. Passet avslutades med avslappningsövningar med inslag av Pilates. Otroligt skönt!!Sen bar det av hem till en tjej i klubben där middagen väntade. En stor god sallad med allt du kan tänka dig, och till det serverades olika salamisorter och gott vin. Jag tog bara ett glas vin i går kväll, annars brukar jag vara rätt duktig att hälla i mig men sånt straffar sig ju i både extra kilon och huvudvärk dagen efter. Så idag känner jag mig pigg och utvilad trotts ett rätt sent möte.Jag älskar mina LC-kvällar, alltid lika inspirerande!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards