Alla inlägg den 17 april 2007

Av Soff - 17 april 2007 19:25

Ikväll när jag satte mig vid bloggen kände jag att jag ville byta utseende. Jag ville ha något glatt och "vårigt"! De senaste dagarnas sol har verkligen satt fart på vårkänslorna...underbar tid som kommer nu!!


Dock är mitt hjärta tungt just nu, tankarna far runt i huvudet och jag tänker på min vän hela tiden. Förstår ingenting och önskar att jag kunde hjälpa.


Harry mår inte så bra heller tyvärr, det märks tydligt att allt inte är som det ska med hans lungor. Han flåsar och blir väldigt lätt andfådd. Jag vill veta NU vad som är felet med honom. Vill att han ska få behandling och medicin NU!! Vill att han ska bli frisk NU!!!! Jag vill ha tillbaka min lilla plutt precis som han var i vintras. Pigg glad och sugen på bus, precis som en flat ska vara...*suckar lite*




Av Soff - 17 april 2007 11:45

Sitter här och känner mig tom, förvirrad, chockad och framförallt ledsen. Livet är verkligen oförutsägbart och saker man trodde var heliga och "förevigt" kan helt utan förvarning bara lösas upp och skapa kaos. De senaste dagarna har det hänt mycket kring mig som fått mig att tänka på det här med att ta saker och ting för givet. Det är ju så att man alltid säger att man ska ta väl vara på det man har och inte ta något för givet MEN det är ju så lätt att man gör det ändå. Man räknar med att folk (och djur för den delen) skall vara friska, man räknar med att ens vänner kommer att finnas för en hela livet, man ränkar med att den man älskar kommer att älska en tillbaka och att livet fortsätter precis så som man tänkt det. Gång på gång blir man besviken då det visar sig att livet inte går att planera och man kan inte påverka allting själv.


Mina tankar går just nu till en nära vän som har det tufft och som hamnat i en situation som jag inte trodde var möjlig. Jag lider så otroligt med dig vännen och jag finns här för dig!! *kramar*



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards