Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Soff - 17 maj 2007 12:26

I morgon händer det något väldigt spännande för min del. Jag ska på mitt livs första Riksmöte med LC, ja RT (killarnas variant) kommer också att vara med. Det är en tillställning där alla CL och RT klubbar i Sverige får tillfälle att träffas och ha möte tillsammans. Visst kommer det bli en hel del festande också....pratade just med en kompis som jag ska åka tåg med i morgonbitti och hon och hennes man hade fixat några champagne flaskor till tågresan :-) Tåget går från Västerås 08:54 :-)!!


Fredagen kommer att innehålla många olika aktiviteter och jag har valt att lära mig laga sushi tillsammans med en kock, det ska verkligen bli intressant och kul. Sen på kvällen är det sk. homepartys där man blir utbussad till olika fester och få chansen att träffa många roliga LC/RT människor.


Sen på lördagen är det så dax för det stora mötet som håller på i ca 4 timmar. Efter det är det lunch och mera festande och sen på kvällen är det stor bankett med långklänning som gäller. Och så klar ännu mera fest senare på kvällen. Så vad jag ska göra i helgen - FESTA :-)


Jag återkommer på söndag med rapport....tror jag i alla fall....om jag orkar.


TREVLIG LÅNGHELG PÅ ER ALLIHOP!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards