Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Soff - 29 maj 2007 20:35

Nu var det bra länge sedan jag tog mig ut och motionerade i spåret. Jag har lovat mig själv att ta mig ut och jogga/gå tre gånger i veckan de återstående 4 veckorna innan Mallis. Förra veckan gick jag tyvärr upp i vikt och vägde åter igen 66,5 kg. Att nå 60 kg till resan kan jag bara glömma men nu gäller det att komma så nära som möjligt.


Träningen är verkligen någonting som jag  hamnat efter med och jag ska verkligen försöka anstränga mig nu. Maken är bra på att peppa och han stöttar på alla sätt han kan. I dag tex borde jag varit hemma och hjälpt till att måla om några möbler men han sa att han fixade det själv så att jag fick tid att träna. Sånt uppskattas. Dock ska jag snart ut och hjälpa till med det sista. Vi ska ha fest nu på lördag och då vill vi ju vara helt klara med möblerna.


Nå, jag skulle som sagt ut i spåret hade jag bestämt och tog en chansning med att ringa min kompis M. Hon hade tänkt ut och jogga hon med så det passade jättebra. Vi cyklade till spåret tillsammans och där bestämde vi oss för att ta 5:an! Dock med förbehåll om att få gå i uppförsbackarna. Vi kom igång bra och joggade i alla fall uppför de första backarna. 5:an här i skogen är faktiskt rätt jobbig med många långa uppförsbackar så visst blev det att vi gick  upp för några - men inte alla. Det gick faktiskt jättebra och jag sitter här nöjd som sjutton över att äntligen kommit ut.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards