Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Soff - 11 juni 2007 22:34

ÄNTLIGEN vågar jag drömma, äntligen vågar jag fantisera om mitt barn...VÅRT barn som ska komma till osssom en gåva. Idag vet jag vart jag ska vända mina blickar, mina tankar och min kärlek. Idag vet jag vart någonstans i världen det går en kvinna som ska ge oss den största av gåvor - sitt barn.


Efter många  samtal, många tankar och funderingar har jag och maken enats om vilket land vi ska välja för adoption. Mitt hjärta har allitd slagit starkast för Bolivia fastän jag helt och hållet accpeterat om vi hade beslutat oss för Taiwan. MEN nu är det bestämt, nu är det klart!


Vårt barn kommer ifrån Bolivia!


Det är inte klokt vilken enorm lycka jag känner och det är verkligen som en stor sten släppt från mina axlar. Nu kan jag liksom se framåt, drömma och längta på riktigt. JAG SKA BLI MAMMA!! Åt en liten en med mörkt brunt hår och stora vackra bruna ögon. Helt fantastiskt!


Att vi sen kommer att få dela upplevelsen med våra underbara och kära vänner Grodan med make gör det hela bara ännu bättre. Dom kommer i och för sig få sitt barn tidigare än vi men vi ligger inte långt efter. Våra små älskade barn kommer att få växa upp tillsammans och förhoppningsvis kan dom hitta tillhörighet och gemenskap tillsammans. Tack för allt ert stöd under hela vår process av att bestämma land. Ni har varit helt suveräna - TACK!!


*andas djupt* jag tror inte jag har fattat det än...så stort så mycket att ta in...men oj vilken lycka *fäller en tår av glädje*


Varför vi valde Bolivia framför Taiwan...det tar jag en annan dag...nu ska jag bara njuta och gå och lägga mig som en LYCKLIG BLIVANDE MAMMA!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards