Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Soff - 5 juli 2007 19:29

Passar på att citera Charles Ingvar Jönson ur Jönsonligan på Mallorca så här mitt under semestern. Vi är nu hemkomna efter en fantastisk vecka på Mallis. Jag rekommenderar verkligen resmålet och vi kunde inte vara mer nöjda. Jo visst skulle vi gärna varit brunare och jag hade lugnt kunnat klara mig utan jacket i benet efter krocken med hästen men men det är som det är :-)


Solbrännan kommer förhoppningvis kunna bättras på under nästa vecka och hålet i benet läker sakta men säkert.


Nu är vi hemma några dagar innan det bär av på nästa resa, denna gång styr vi bilen i nordöstlig riktning mot Östhammar. Vi har fått tag på en gamal konstatelje som är ombyggd till sommarstuga och som vi får hyra under nästa vecka. Vi sticker på söndag och det ska bli spännande att se vad Östhammar har att erbjuda.


Det blir lite lugt på bloggandet nu under semestern...är man ledig så är man hihi. Jag skriver mer när vi är tillbaka på jobbet igen.


Hoppas alla har det bra ute i sommarsverige!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards