Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

En lista till...

Av Soff - 28 augusti 2007 21:16

1. När gick du upp idag?

06:32 *gääääsp* gick sedan tillbaka till sängen vid 06:50 och kramades med maken till 07:02...sen blev det stressigt...



2. Diamanter eller pärlor?

Dimonds are a girls best friend....



3. Senaste filmen du såg på bio?

Pirates of the....3 på vår bröllopsdag


4.Favorit TV program?

Vänner



5. Vad åt du till frukost?

En fruktsallad på äpple, grapfrukt, kiwi och passionsfrukt. Till det en kopp kaffe.



6. Vad är ditt mellannamn?

Mia



7. Vad är din favoritmat?

En riktigt god lasagne och ett glas rött till :-)



8. Vilken mat gillar du inte?

Kan inte för mitt liv få i mig fiskbullar.



9. Favorit chips?

Weekendchips tror jag dom heter, iaf vanliga salta räfflade.



10. Vilken är din favorit CD för tillfället?

En skiva med Thåström som jag inte kan stava namnet på...men det är en gatuadress.



11. Vad kör du för bil?

En svartmetallic Saab 9 5 etanolvarianten från 2006.



12. Favoritmacka?

Tunnbrödsrulle med sallad, rostbiff och pepparrotsvisp. En klassiker på långresor i bilen.



13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Snåljåpar!!



14. Vilka är dina favoritkläder?

Jeans och snygg top, gärna lite lös topp så att magen kan slappna av :-)



15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Älskar alperna så någonstans där skulle jag välja.




16. Favoritklädmärke?

Har hittat en favorit på JC som heter Eve och sen ett märke på MQ som heter STOCKH LM...tror jag. Det var iaf det märket på min underbara höstjacka.



17. Var vill du dra dig tillbak?

?



18. Favorittid på dagen?

På kvällen när hunden är rastad och maten undanplockad.



19. Var är du född?

Västerås BB.



20. Vilken är din favoritsport att se på?

Håller med Grodis, friidrott är kul!! Roligt med VM i Japan nu.



23. Coca Cola eller Pepsi?

Lätt Coca Cola, Pepsi smakar urk!



24. Fotboll eller ishockey?

Där får jag lov att välja fotboll fastän jag inte är så förtjust i det heller.


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

Helt klart en morgonmänniska. Är så trött på kvällarna och det är trist i många fall när det är fest och så :-(.



26. Pedikyr eller manikyr?

INGEN RÖR MINA FÖTTER!!!



27. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nej det var tunt på nyhetsfronten i kväll.


28. Vad ville du bli när du va liten?

Motorcykelpolis



29. Bästa barndomsminnet?

Bästa och bästa...kan man rangordna?


30. Varit i Afrika ?

Näpp!


31. Nånsin rullat in nån i toapapper?

*skrattar* nej det har jag missat.



32. Varit med om en bilolycka?

Humm...jo jag krockade en taxi som stannat vid ett övergångsställe en gång.



33. Favoritdag i veckan?

Lördagar



34. Favoritrestaurant?

Sjömagasinet i Göteborg..



35. Favoritblommor?

Älskar gerbera i alla färger!



37. Favorit snabbmatsrestaurant?

Spicy Hot.



38. Äger du en cykel?

Japp en röd fin cykel.



39. Vem fick du senaste mailet från?

Vår ordförande i LC.



40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?.

Det skulle jag inte.



41. Läggdags?

Någon gång mellan 22-23.



43. Senaste personen du delade en middag med?

Min man nu i kväll, vi åt jättegoda lammfärsbiffar med fransk senap och dragon. Till det gjorde jag bulgur med zuccini, paprika och fetaost.



44. Vad lyssnar du till just nu?

Datorns irriterande brummande.



45. Favoritfärg?

Rött i alla varianter.



46. Hur många tatueringar har du?

Ingen tyvärr men funderar på att skaffa en. Jag vet vad jag ska göra men kan bara inte bestämma VART!!??

 
 
Ingen bild

solna-madde

29 augusti 2007 10:10

Men du, fick inte ni erat medgivande igår? Var är trumpeterna och konfettin?

kram!

 
Ingen bild

Soff

29 augusti 2007 22:23

Hej solna-madde!

Vilken koll du har!! *helt imponerad*

Idag den 29:e var vi uppe i nämnden och om allt gick som det skulle blev vi godkända och du har HELT RÄTT. Vart är firandet vart är konfettin?? *ler mot skärmen*

Jag har väntat på den här dagen väldigt länge och sen när den väl kom har jag helt glömt bort den. Jag satt med kompisar på ett fik tidigare i kväll och då frågade en av mina vänner -Hur går det nu då, har ni blivit godkända än? Och då slog det mig, fan det är ju den29:e idag!!! Wohhoooo :-)

Maken kommer strax hem från fotbollen och då ska det banne mig firas!! Tack för att du påminner mig om att idag är en glädjens dag trotts allt.

KRAM!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards