Alla inlägg den 11 september 2007

Av Soff - 11 september 2007 15:02

Jag har inte skrivit om fredagens vägning, den var helt chockartad om jag ska vara helt ärlig.


Förra veckan bestämde jag mig ju för att verkligen ta tag i siutationen och jag gjorde bra val konstant, hela veckan, varje dag och kände mig så nöjd över mig själv. Jag motionerade mer än jag gjort på flera flera veckor och jag var spänd och förväntansfull över vägningen på fredagsmorgonen. Resultatet från veckan innan var 66,7, jag vet inte vad jag hade förväntat mig men ja i bästa fall trodde jag det skulle vara nått på 65...någonting. Vågen visade i stället  67,8 kg, en vikt som jag inte haft på väldigt länge. Resultatet blev alltså +1,1 kg. Det var inte vad jag väntat mig, besviken och lite ledsen ställde jag mig i duschen och funderade på hur det kunde bli så här?!? Jag har alltid fått bra resultat de gånger jag skärpt till mig och varit duktig. Nu var det heeeelt tvärt om :-(


Jag har denna veckan tränat som jag ska och jag äter fortfarande bra. Det sak bli intressant att se vad vågen visar nu på fredag. Det får INTE ha blivit mer.


Igår var jag och en kompis till Friskis igen, denna gång valde vi ett pass som heter Ki-jympa och det måste jag säga var HELT i min smak. Ett fantastiskt roligt pass med slag och sparkar. Inte dansispirerat för 5 öre vilket passar mig bra, jag kan verkligen inte få ihop armar och ben hehe. Nej det här var i stället ett tufft pass med häftig musik. Det här kommer bli mitt favorit pass. Det känns superkul att ha hittat något jag verkligen gillar inom träning.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards