Alla inlägg den 18 september 2007

Av Soff - 18 september 2007 13:06

Vad är det med denna danska man som gör mig helt svag? Jag sitter och tittar på en bild på honom i Tara och nej han är inte bildskön alls utan det måste till att han pratar och rör sig. Det är något med danskan och hans mun som tilltalar mig.


Så varför ett inlägg om just honom just nu? Jo det hela började med att jag idag besökte tandläkaren i ett akut ärende. Jag har tokont i tandköttet runt en visdomstand och jag har svårt att öppna käken helt. Jag har haft problemen från förra onsdagen och igår ringde jag Thea Tandhälsa och fick en tid idag. Efter några svettiga minuter i tandläkarstolen gick jag därifrån och hade om möjligt ännu ondare än tidigare. Han sköljde runt tanden och krafsade med något hårt verktyg. Sen tog han en spruta och sprutade in penicilin i tandköttet - aj aj aj!!


Så på vägen tillbaka till jobbet stannade jag på ICA för att handla inför kvällens middag och då när jag gick förbi tidningshyllan såg jag att man fick med en dvdfilm när man köpte tidningen Tara. Jag har alltid gillat Mads och eftersom filmen visade sig vara med just honom så köpte jag tidningen. Väl tillbaka på jobbet fick jag bara ondare och ondare i munnen och när lunchen kom gick jag och började titta på min film i stället för att gå och äta (får inte äta på hela dagen p.g.a penicilinen). Jag hann ju inte se klart filmen men ooooo vad nice det var att sitta och vila ögonen på denne danske man. Nästan så att jag glömde bort min smärta :-)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards