Alla inlägg den 21 september 2007

Av Soff - 21 september 2007 13:43

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNA

Du får en cybertårta...dom är snällare mot figuren :-)


Förlåt förlåt förlåt M att jag inte grattade dig också!

Din dotter påminde mig om att du faktiskt också fyllde igår...SORRY!!

Grattis i efterskott! Ni får dela på cybertårtan :-)

Av Soff - 21 september 2007 11:52

Fredag = vägning!

Fredagen 21 september = bra vägning!

Vikt 21 september 67 kg!

Minskning från förra veckan -1,5 kg!


Det känns fantastiskt bra, så skönt att få se resultat på vågen. Ett lyckorus drar genom magen och man känner sig stolt och nöjd. Jag har varit en duktig tjej den här veckan. Druckit mycket vatten, skurit ner på kaffet, inte ätit kaffebröd, godis, glass eller annat.... tagit bra portioner och lagat skaplig mat. Med skaplig menar jag att jag använt normala ingredienser och ätit pasta, potatis, lite sås och så vidare men MED MÅTTA! Det är det som avgör det hela.


Ikväll ska vi äta fondue jag och maken, då kan man äta goda grönsaker till och ta det lungt med feta tillbehör. Känns bra!! I morgon ska jag laga nått ur Buffé som jag hittade. Det var någon spansk rätt med choritzo och lax i ugn...mmm magen kurrar *tittar på klockan* ah....11:59 dax för lunch :-)


Morsning från en glad och nöjd Soff!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards