Direktlänk till inlägg 25 september 2007

Kroppsläsning

Av Soff - 25 september 2007 07:54

Om två timmar ska jag kroppsläsas! Hur det går till och exakt vad som kommer att läsas av vet jag inte riktigt. Jag gick in på hemsidan för Johan Ekenberg som ska utföra denna kroppsläsning och läste på lite och så här står det (taget direkt från hans sida):

-------------------------------------

Kroppsläsningskonsultation PDF Utskrift E-post Att vara med om en kroppsläsningskonsultation är för många en insiktsgivande, och i vissa fall omskakande, upplevelse som innebär att du under en timme får höra vad jag anser att du är bra på eller behöver träna på.

Våra tankar och känslor påverkar vår kropps utseende och rörelseförmåga. Kroppen kan inte ljuga! Grunden för hälsa och utveckling är självkännedom. Vill vi må bra och ta fram våra unika förmågor måste vi veta vem vi egentligen är. En kroppsläsning kan fungera som en mental kick, en spark i rumpan, att äntligen ta itu med arbetet eller äktenskapet.

Du får mötet inspelat på ett kassettband så att du kan lyssna är du vill - vi hinner prata om mycket på en timme!

Flera arbetsplatser anlitar mej för att träffa hela personalen, ilket utgör en god grund för bättre samarbete.

Kunskapen om kroppen och dess sätt att kommunicera är en blandning av västerländsk naturmedicin och österländsk kroppsdiagnostik.

------------------------------------


Det ska bli jättespännande att se vad han kan få fram för sanningar om mig och hur han uppfattar hur jag är. Jag återkommer såklart med rapport.


Puhhh....är lite nervös....


 
 
Ingen bild

Linda *

29 september 2007 18:21

hu...det lät ju läskigt...o med tanke på att du inte meddelat resultatet så är det ju ännu läskigare ;)

 
Ingen bild

Lena

2 oktober 2007 01:28

Nu vill jag veta hur det gick, stämmer det? Är det värt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards