Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Inspiration noll

Av Soff - 21 november 2007 15:53

Nu har jag en sån där period igen, inspirationen att blogga är som bortblåst. Jag har egentligen en massa att skriva om men jag tar mig inte för, har inte tid, har inte lust...märkligt att det är så ibland.


Jag skulle kunna skriva om:

  • Hur det går med vikten
  • Winnerbäckkonserten igår
  • Att vi ska vara barnvakt åt Lina för första gången med övernattning
  • Våra planer på att byta land för vår adoption
  • Renoveringen av huset
  • Nya lokalerna på jobbet
  • Harrys operation
  • LC kvällen ikväll som har tema "Mode & Flärd"
  • Alkoholism

Ja det finns ju att skriva om men nej...

 
 
Ingen bild

Anna

21 november 2007 16:46

Men en liten lista är inte en så tokig lösning. Då får man liksom blogga av sig i kortform, å så kan man börja om lite senare. Saknar dig! Hoppas vi kan ses snart! Jag kanske kan åka med dig till träningen på söndag?

 
Ingen bild

solna-madde

21 november 2007 16:59

Och jag vill veta allt om Winnerbäckkonserten igår för jag ska ju och se/höra honom imorgon! *längtar*
Sedan skulle jag nog vilja höra om alla de andra ämnena också förstås. Just ang byte av land kanske jag kan stötta och bolla känslor med tanke på att vi bytte land inför syskonadoptionen. Inte samma sak som ni går igenom men dock ett byte.

kram!

 
Ingen bild

Soff

22 november 2007 09:43

Anna>
Jag saknar dig också och det vore kul att ses snart. Kul att ni verkar ha fått huset sålt nu. Jag tror det blir jättebra att flytta till lägenheten, vi kommer ju bo supernära...gick förbi där igår.

Angående träningen på söndag så är det ju så att jag är med i sena gruppen, det fanns ju ingen plats i den tidiga. Vi hörs vidare om detta.

KRAM

 
Ingen bild

Soff

22 november 2007 09:45

solna-madde>
Tack för ditt pepp, jag ska absolut ta och skriva om det här med att vi nu bytt land. Det kommer nog ett inlägg under dagen. Vilket land har ni nu bytt till för syskon!?!? *nyfiken* Det kan kännas bra som du säger att prata med någon som också bytt, där har du helt rätt.

Winnerbäck var fullkomligt underbar, du har en fantastisk kväll att se fram emot!!!

KRAM

 
Ingen bild

solna-madde

22 november 2007 10:14

Vi har ju bytt till Taiwan eftersom köerna till Vietnam skulle innebära att L skulle få ett syskon ungefär när hon fyller 15 ;-)
Idag är det exakt 9 månader sedan vi skickade handlingarna.

Längtar till ikväll!
kram
madde

 
Ingen bild

Soff

22 november 2007 10:55

solna-madde>
*jublar* men ååå har ni bytt till Taiwan!! Det är ju helt fantastisk och så har ni väntat hela 9 månader redan...jösses då är det förhoppningsvis nära nu med andra ord. Det skulle verkligen vara jättekul att prata vidare nu och jag är så nyfiken på hur pappersarbetet och det går till till just Taiwan. Känns som att fotobiten är lite jobbig?!?! Kan vi inte höras på mail?
sophie_p_78@hotmail.com

KRAM Sophie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards