Alla inlägg den 21 december 2007

Av Soff - 21 december 2007 08:36

Dags att säga adjö till  2007...visst det är två veckor kvar men jag kommer inte kunna blogga nått förrän nästa år. Hemma har vi ingen dator för tillfället och jobbet slutar jag 12:00 idag och kommer inte åter förrän 3 januari.


Det känns lite konstigt att det snart är ett nytt år. Det är många känslor och många tankar inför det kommande året för min del som ni vet. Vårt mål är att få iväg våra ansökningar till något land. Att få vänta barn "på riktigt". Det är det absolut viktigaste för oss under 2008. Att vi skulle hinna få barn före nästa jul är något som jag helt lagt åt sidan. Det kommer inte bli så och jag börjar så smått vänja mig vid tanken. Men man vet ju aldrig vad som händer i den här adoptionskarusellen och jag hoppas så innerligt att jag kommer få skriva ett inlägg med rubriken JAG HAR BLIVIT MAMMA! Nåja, drömma och hoppas kan man väl alltid. Ja hoppet har kommit tillbaka till mig igen efter störtdykningen för några dagar sedan. På många vis känns det lite ljusare nu...vill inte berätta om exakt vad det innebär. Suger på den karamellen lite granna till...



JAG ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT 2008!!

Ovido - Quiz & Flashcards