Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Soff - 4 januari 2008 07:44

2008 har verkligen rivstartat. Jag har MASSOR att göra på jobbet, MASSOR att planera med LC, MASSOR att tänka på när det gäller vår kommande adoption, MASSOR med möbler och annan inredning som ska inhandlas till hemmet och MASSOR med funderingar som jag inte går in på än...men det kommer.


Det känns verkligen att det är ett nytt år med nya utmaningar. Vet att jag redan skrivit ett inlägg om detta men det känns bara så mycket och så starkt att det blir några rader till om det.


Idag är det så äntligen fredag igen, ska bli skönt med helg fastän man varit rätt mycket ledig runt jul. Skönt med en mjukstart med tre dagars arbete. I helgen väntar inredning av vår nyrenoverade övervåning. Några lister som ska inhandlas i kväll och spikas upp i morgon. Sen behövs möbler, gardiner, mattor och annat pynt för att göra det hemtrevligt där uppe. Kul absolult men jag får ändå lite ångest jag är verkligen ingen inredningsmänniska. Jag ska ta hjälp av Grodan som är en expert!! De har det så himla fint hemma i sitt hus hon och hennes man att man blir grön av avund ;-).


Jag skrev ju ett inlägg igår om att det var en bra dag...och den blev ännu bättre!! Sent igår kväll fick jag ett sms från vänner som fått RESEBESKED!! De ska äntligen få åka och hämta sin efterlängtade dotter i Korea. Så himla underbart och jösses så spännande. Det ska bli såååå roligt att följa dem och denna lilla söta tös. All lycka till er!!


Nu är det dags att sätta igång att jobba igen så jag kommer någon vart... :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards