Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Soff - 25 januari 2008 16:17

Äntligen dax att ta helg. Nu är det bara minuter kvar tills jag ska stänga ner datorn för den här veckan. En vecka som inneburit mycket.


Mycket väntan såklart efter det som jag inte kan skriva om.


Mycket känslor, efter att jag mött våra kompisar och deras dotter på Arlanda i måndags kväll.


Mycket tårar, många kompisar runt omkring mig som mår dåligt.


Mycket tid med Harry, maken är bortrest så han är bara min just nu.


Mycket gardiner, har köpt helt nya till hela övervåningen.


Mycket funderingar, stora saker på gång på jobbet.


Mycket mejl, fram och tillbaka till vår adoptionsorganisation.


Mycket planerande, inför min stundande 30-års fest.


Det är helt enklent MYCKET nu :-)


I helgen ska jag umgås med en god vän, C, som jag tyvärr inte umgås så jätteofta med så det ska bli kul att få tid tillsammans i kväll och förhoppningsvis ska våra hundar träffas i morgon. Harry behöver leka av sig lite. I kväll blir det bakadpotatis, slapp i soffan och Let´s dance tillsammans så det ska bli så skönt.


Helgen kommer även att bjuda på 6 års kalas på söndag och agility med Harry. Så ja, det blir fullt upp.


TREVLIG HELG!!

Av Soff - 25 januari 2008 09:07



*...den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp...*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards