Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Soff - 14 februari 2008 11:42

I lördags var det AfterSki trotts att det inte fanns en gnutta snö på backen och ingen hade åkt skidor på länge. Temat för min 30-års skiva var så självklart när jag och min kompis M kom på det i somras. Och jag har ALLTID haft snö på min födelsedag och trodde såklart att det var självklart att det skulle finnas snö i mitten av februari. Men icke sa nicke...


Festen blev i vilket fall som helst en succe!! Vi var 27 personer som festade loss i pjäxor, mössor, vantar och med nivea på läpparna. Alla hade verkligen ansträngt sig för att hitta afterski-outfits - roligt när man har så festglada vänner. TACK alla ni som bidrog till att festen blev så lyckad.


Jag hade hyrt in en tjej som har ett företag som heter Hyr en kock! och vi hade tillsammans planerat maten. Vi bjöd på klassisk gulashsoppa utomhus tillsammans med öl och Jäger.


Till middag blev det små tunna revbensspjäll, bakad potatis och coleslaw...jag tyckte iaf det var supergott och det verkade som de flesta andra tyckte det också. Efterrätten blev nygräddade våfflor med sylt och grädde.


Under hela kvällen blev det diverse lekar och gästerna blev när de kom indelade i lag med olika nationaliteter. Det var ölhävartävling, spikning på tid, frågesport och finalen bestod av att komponera en sång att framföra. Alla var otroligt duktiga och som segrare stod "Engelsmännen".


Det blev mycket dans och stoj och stim...helt i min smak :-)


Jag fick fantastiskt fina presenter i form av halsband, armband, vin, champagne, skiva, spel, presentkort på AQVA och ett vin som var från 1978!!! Det ska bli spännande att smaka på :-)


Jag är så nöjd och glad över min 30-års skiva, den blev precis som jag ville och det är tackvare alla mina supertrevliga kompisar. Jag är lyckligt lottad så är det bara.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards