Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Soff - 18 februari 2008 19:37

Nu har vi festat klart för bra länge framöver. Två helger med två toppenfester sätter sina spår. Kanske är det inte så konstigt att jag var lite nere i fredags, det är otroligt mycket som händer i mitt liv just nu som suger musten ur mig.


Jag har som sagt haft två kalasbra fester och firat att jag klivit över till en 3:a i början på min ålder. Många frågar hur det känns? Och jag måste säga att det känns heeeelt ok. Jag har ingen åldersnoja på något vis, jag trivs med min ålder och mår bra. Kanske börjar rynkorna göra sig mer och mer tydliga men vad gör sånt? Tänker inte springa och köpa anti-rynk krämer för det. Det är tjusigt att bli lite äldre...eller är det det? Kanske är det jag som tänker så för att inte må dåligt hihi. Nåja, jag mår bra av att vara 30 punkt slut.


När jag tittade i min kalender idag på jobbet så såg jag till min stora förvåning att jag inte har något inplanerat de kommande 3 helgerna!! Sånt är inte vanligt i min kalender och jag måste säga att jag blev väldigt glad när jag insåg detta. Inte ens om någon erbjuder mig en gratis resa till Paris denna helgen som kommer tänker jag tacka ja. Jag behöver vara hemma, behöver ha lugn och ro.


Jag har de senaste dagarna haft en enorm längtan efter att komma ut och jogga. Nått som inte händer särskillt ofta, att den lusten kommer menar jag. Så jag hoppas känslan håller i sig till helgen som kommer för då blir det några sköna varv i spåret med Harry. Det är ju nästan vår ute så man får passa på att njuta så länge det varar. Jag tror att snön och kylan kommer snart.


Snart ska jag samla kraft och skriva om hur det går med vår adoption och vad vi pysslar med. Det händer en hel del vill jag lova...men just nu orkar jag bara inte. Så nu ska jag i stället slänga mig ner i soffan och skratta till ett gammalt avsnitt av Vänner.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards