Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Soff - 19 februari 2008 11:43

Fick just ett samtal från TV3 och det är nu dags för en uppföljning av min medverkan i Du är vad du äter. Det kommer att bli en produktion som endast kommer att visas på deras web-tv. Redan nu finns några uppföljningar upplagda på deras sida, jag var in och tittade för en stund sedan och det var riktigt roligt att se. För endel hade det gått riktigt bra medans andra hade gått upp alla kilon igen.


Det känns lite nervöst måste jag erkänna. Att sitta där bakom kameran igen kommer vara pirrigt. Det är svårt också att veta vad jag ska säga. Hoppas hon som håller i intervjun är trevlig och ställer bra frågor som går att svara på. Vi hade en bokad tid till 10 mars och jag hade passande nog bokat in en tid hos frissan innan (vill ju se så bra ut som möjligt) men nu så bokade tjejen om till NU PÅ TORSDAG!!! Shit...jag hade hoppats att hinna ta mig runt i spåret några gånger innan också. Men men nu är det som det är och ni som varit så snälla och peppande har ju fått mig att inse att det är dags att vara nöjd nu...nöjd som det är.


 När jag vägde in mig på programet visade vågen 81,3 kg, efter 8 veckor 71,3 och nu...66,2 och det är ju 1 år och 5 månader sedan programet spelades in. Att hålla vikten, efter att man under en lång lång tid (i mitt fall över 9 år) varit kraftigt överviktig för att sedan gå ner i vikt, är det absolut svåraste säger ju dom som vet. Så därför ska jag verkligen försöka vara stolt under den här kommande inspelningen.


Jag ser dock fram emot den här våren som kommer nu och få komma igång med joggingen igen och äta lite lättare med goda sallader och färska bär och frukter. Det är alltid lättare att äta sunt på sommaren tycker jag.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards