Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Soff - 29 februari 2008 16:13

Nu är det minuter kvar igen innan det är dags att gå hem för den här veckan.


Ikväll ska vi på KENT :-) Det ska bli kul att gå på konsert och jag hoppas dom gör ett bra framträdande. Jag kan inte säga att jag är överförtjust i senaste skivan men men det brukar alltid vara bra när band spelar live.


Morgondagen bjuder förhoppningsvis på lite arbete i trädgården, hoppas inte det där snöblandade regnet som SMHI varnat för letar sig hit. Harry ska vara utlånad hela dagen så det kommer bli lite tomt...men lite skönt också hihi.... TACK C!!


På söndag ska vi träna agility som vanligt...jag har anmält mig och H till en tävling nästa söndag så den här helgen gäller det att vi tränar ordentligt. :-)


TREVLIG HELG!!

Av Soff - 29 februari 2008 13:17

Så där då...nu ligger mitt uppföljningsprogram av Du är vad du äter uppe på TV3 hemsida. Det känns lite pirrigt att åter igen ligga ute sådär för allmän beskådning men jag står fast vid det jag säger i programet att jag ställde upp på detta för att visa att det faktiskt går att hålla sin vikt efter en sådan hård bantning som det ändå var under de 8 veckorna.





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards