Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Soff - 11 mars 2008 07:42

Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Detta är något som jag funderat på ganska länge och vänt och vridit på. Det som känns mest tråkigt är att lämna alla ni underbara människor som skriver kommentarer till mina inlägg och som förgyller min tillvaro. Jag kommer verkligen att sakna ert stöd och era tankar. Men jag känner också att jag inte längre hinner med att vara en aktiv skrivare, det är ju som sagt många saker som händer i mitt liv just nu.


Åhhh även fast jag sitter här nu och ska skriva att jag ska sluta så tänker jag att det kanske fanns något sätt att ändå ha bloggen kvar...lägga den vilande eller nått...men nej fan det går inte. Måste ta en paus, en ordentlig sådan. Så inom några dagar stänger jag den här bloggen. Jag måste fokusera på mitt nya jobb och mitt kommande liv som mamma. Snart snart är det min tur...snart ringer telefonen. Det känns ju otroligt tråkigt att inte kunna dela med sig av den glädjen när dagen väl kommer men det är så här det måste bli.



Jag önskar alla som följt mig all lycka.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards