Alla inlägg den 27 april 2008

Av Soff - 27 april 2008 16:33

Nu är det söndag och ännu en helg har passerat, visserligen några timmar kvar innan det är dags att knoppa och just nu fick jag en inbjudan att åka och hälsa på min bror och lillsnuttan...och det tackar man ju inte nej till. Fasters lilla hjärta.


Helgen har inneburit en hel del fest, i fredags var Grodan med make här på middag och igår firade jag min kompis T som fyller 30 i morgon. Ett riktigt jävla party på Å var det och skumpan flödade :-).


Dagen idag har varit ganska seg men vi samlade ihop oss, brudarna, och träffades på Wayne´s för en gemensam lunch. Några av tjejerna i gänget har flyttat till Stockholm så när de är här i stan är det bäst att passa på att ses så mycket som möjligt. Lite shopping hann jag också med...det blev en svart kofta på nyöppnade Sisters.


Skit också...kom på att vi inte har bilen hemma så jag får passa på besöket hos lillsnuttan...tråkigt tråkigt.


I morrn väntar en intervju med Dagens Industri...ska bli kul och det är skönt att det är en kort vecka som kommer nu.


Over and out!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards