Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Soff - 12 augusti 2008 12:39

Det börjar onekligen närma sig förlossning igen. Jag ska bli faster igen! Det är en tanke som jag inte tänkt på så mycket kände jag nu när jag skrev det.

Jag är ju Linas faster, och nu ska jag bli det igen...till en till :-). Jösses. Det ska bli kul såklart och faster har kärlek till båda så att det räcker och blir över. Ingen tvekan om det. Sen att jag kommer att få vara med när mitt andra brorsbarn föds är något som alltid kommer att vara väldigt speciellt såklart. Kanske får vi ett alldeles särskilt band h*n och jag. Lina har ju sin speciella plats i mitt hjärta eftersom hon var först, så det här kommer bli jättebra.


Det börjar verkligen närma sig nu, beräknad födsel är den 17 augusti. Än så länge har det inte hänt så mycket som tyder på att det är på gång men det kan ju bli när som helst nu. Det är så himla spännande och jag sa till min bror i dag att jag måste ju också packa i ordning en liten väska med grejer. Det kan ju dra ut på tiden ordentligt så det ska jag göra i eftermiddag när jag kommer hem. Jag ska ju för fan föda barn snart *ler stort*.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards