Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Soff - 17 augusti 2008 16:34

Nu är det snart slut på vår sommarsemester 2008. Det har varit en bra semester. En tid då vi tagit vara på stunderna tillsammans, skrattat, njutit, pratat, älskat och mått bra. Kanske har vi medvetet sett till att utnyttja vår lediga tid extra mycket i sommar för nästa sommar...nästa sommar då ska vi banne mig vara en barnfamilj. Naturligtvis är det som alltid, jag vet inte om det är sant men i mina böner är det så.


Jag klippte hallonhäcken häromdagen och då kom tanken, att nästa gång jag gör det här då kommer jag att vara mamma. Tänk så jag håller på, hela tiden gör jag så där. Hoppas och tror att saker jag gör kommer att vara "sista" gången innan jag är mamma. Jag undrar om det stämmer, jag har ju haft fel alla gånger hittills men någon gång MÅSTE jag ju ha rätt. Nåja, just nu mår jag rätt ok i min väntan. Vissa veckor/dagar är bättre än andra så är det bara. Nu har vi en höst att se fram emot, en höst som jag vet kommer att innehålla en massa pyssel. Som alltid. Både på jobbet och hemma kommer det vara fullt upp så tiden kommer att gå fort...och tur är väl det.


Den kommande förlossningen drar ut på tiden och vi väntar fortsatt med spänning på när något ska börja hända.


Nu ska jag dra på mig alla kläder jag har och ta jycken på en promenad i regnet. Hua vilken ruskigt väder det är ute, känns mer som november än augusti.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards