Alla inlägg den 18 september 2008

Av Soff - 18 september 2008 16:21

CJ...jag tänkte svara på din fråga i kommentaren så här i ett eget inlägg. Frågan jag fick var hur jag skulle inreda tjejernas rum och så här är det.


Vi har målat väggarna i en mjuk härlig grön färg som heter Vårgrön och på golvet ligger ny ekparkett. Gardinerna jag sydde upp tillsammans med Grodan häromkvällen är vita i botten och det slingrar sig fina mörkrosa och ljusrosa blommor med lite gröna blad uppför. Det är inga barngardiner utan det var tänkta att vara i vårt matrum men där passade de inte så bra så då kom jag på att de skulle vara söta om vi fick en tjej....och det fick vi ju minst sagt hihi :-).


Tjejerna kommer få sova i samma rum och de sängar vi har valt är de som är på bilden nedan och jag kommer att bädda med vit/vinrödrosarandigt från Gripsholm och lägga varsin pläd i sängen. Matta och bokhyllor och sådant har vi inte köpt ännu...inte heller belysning. Men jag ser fram emot att få shoppa vidare :-)


Nu väntar en kickoff med företaget hela dan i morrn och sen en jobbhelg i vår stuga så på återseende på måndag!!


TREVLIG HELG!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards