Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Soff - 17 oktober 2008 14:01

Sitter här och blickar ut genom fönstret. Det är otroligt vackert utanför. Jag har utsikt över en syrenhäck, en stor björk och i bakgrunden en åker med en kyrka på mitten.  Jag har haft samma utsikt nu i 10 års tid och det är roligt att följa de olika årstiderna på åkern med sådden på våren, grönskan på sommaren och plöjningen på hösten. Men mina dagar med denna utsikt är räknade. Inte nog med att jag snart ska vara mammaledig *skiner upp* utan kontoret ska snart flyttas in till stan. Där kommer jag få utsikt mot en parkering och en tegelvägg...inte så spännande. Men men företaget växer och vi får inte plats här ute på landet längre.


Helgen är ju på ingående och det sitter inte alls fel. Det har varit en tuff vecka och det ska bli skönt att få hem maken som varit i Tyskland i några dagar. Vi har inget planerat i helgen så det ska bli skönt att bara gå hemma tillsammans och mysa. Ikväll innan han kommer hem ska jag passa på att åka hem till Snuttan och pussa lite på henne. Hon är så härlig just nu, nyss fyllda 2 år och hon pratar pratar pratar...:-).


Jag fick en fråga om vad vibbträning är och det är helt enkelt så att Harry får ligga på en stor platta med mjuk madrass på som vibbrerar upp och ner i ett skönt tempo som gör att spänningar i hans rygg släpper tydligen. Vi får se om det hjälper.


Nu ska jag ta en fika och sen jobba lite och sen HEMGÅNG!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards