Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Soff - 2 januari 2009 21:36

Det var länge sen jag skrev, jag vet...men grejen är den att jag skrev ett mycket långt och utförligt inlägg om vår julafton men just när jag skulle spara det så "poff" så var det bara borta och jag kastades ut ur internet. Så himla segt och fruktansvärt irriterande. Inspirationen att skriva om hela inlägget igen fanns inte så därför har det nu blivit ett litet glapp.


Julafton

Julafton 2008 var en upplevelse - jag överlevde. Jag hade trott att det skulle bli jobbigt men det var faktiskt en mycket bra dag. Jag och maken gjorde som vi ville, inga krav från någon annan och vi njöt i fulla drag. Visst tänkte vi på tjejerna och önskade att vi hade varit fyra i stället för två. Men åter igen...det är inte upp till oss att påverka. De kommer när de kommer och absolut helt säkert är det att nästa gång det är jul så är vi en fullfjädrad barnfamilj med allt vad det innebär.


Nyårsafton

Året skålades in i en stuga med goda vänner, god mat och fina raketer. Precis som det ska vara! Det var härligt att få välkomna 2009 och det riktigt kändes i luften att detta året är speciellt för oss.


Efter skumpan och raketerna väntade bastubad och dopp i isvak!! Det var en upplevelse. Gången på isen ut till vaken var kantad av ljus och det var så vackert...och kallt! :-) Det blev inte mindre än 5 dopp för mig under de två timmar som vi bastade och alla vågade sig i det kalla och svarta vattnet. Efter bastun var jag väldigt trött och valde att gå och lägga mig lite före de andra. Så nöjd och lycklig över en perfekt nyårsfest och att 2009 äntligen var här.



Nu ska vi njuta av ytterligare några dagars ledighet. Det känns så skönt att få vara ledig så här länge och vi är riktigt utvilade både jag och maken vilket känns härligt.



När det gäller tjejerna så här jag lite nyheter men jag suger på den karamellen lite till :-).


GOD FORTSÄTTNING! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards