Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Soff - 17 januari 2009 17:20

Idag mellan 9-10 hade jag mitt livs hittills bästa timme. Jag umgicks med mina döttrar! Det var en magisk timme, fylld av skratt och bus. Jag har två busfrön, så är det bara.


Morgonen började med ett starkt pirr i magen, frukost var inte att tänka på. Vi gick runt här hemma och liksom visste inte vad vi skulle göra. Vankade som osaliga andar och tittade på klockan.


Prick nio började datorn på bordet att pingla. Det var våra döttrar som ringde! Vilken känsla och vilket pirr. Det första som hände var att vi hörde dras röster. Ljudet var snabbare än bilden och det var härligt att höra deras kvittrande röster. Sen PANG så var dom där på skärmen. Helt bedårande och underbara. De log och pekade mot skärmen och skrek båda två i kör...Mama Papa Mama Papa... Vilken känsla det var att höra dem säga så om oss när de fick se oss på andra sidan skärmen. Då var det svårt att hålla tillbaka tårarna.


Fan också vi måste iväg.  Vi ska till makens syster på middag och skjutsen är här. Jag får berätta mer i morgon så fortsättning följer.


Idag var i alla fall en stor dag i våra liv, en dag vi aldrig kommer att glömma.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards