Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Soff - 20 februari 2009 12:48

Tänk om det dröjer för länge...

Tänk om jag blir tokig...

Tänk om mitt hjärta går sönder...


Det känns som det.


När jag tänker på mina döttrar så gör det så ont. Jag trodde att jag bara skulle känna glädje från den dagen då jag fick veta att de fanns. När vi äntligen hittat varandra.


Vem är det som kramar mina tjejer? Är det någon som kramar dem? Jag hoppas det. Jag hoppas att de känner sig älskade...sedda.


I morgon ska vi göra samma sak samtidigt igen. Det är något som känns viktigt. För just den stunden så är våra liv inte paralella, utan vi gör något tillsammans som en familj. Det blir som en liten liten försmak om hur det kommer att vara när vi är tillsammans. Som CJ skrev så är det underbart men samtidigt smärtsamt. Vi längtar än mer efter varandra ju mer vi får kontakt men det är det värt såklart!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards