Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Soff - 2 mars 2009 19:00

Idag när vi kom hem från jobbet rusade jag till brevlådan och till min stora glädje hade Posten gjort vad de skulle. I lådan låg ett kuvert från BFA innehållande cd skivan med små filmsnuttar på tjejerna.


Vi kastade allt annat innanför dörren och rusade upp för trappen till datorn. Vi visste inte hur fort vi skulle få igång filmerna. Pang så var dem där på skärmen och deras röster ljöd högt i rummet. Så härligt, så nära liksom. Det känns fantastiskt att ha dessa små filmer så kan vi se och höra dem när vi vill och hur många gånger vi vill. Det känns också jättroligt att få visa familjen och vännerna våra tjejer. Det är så många som är nyfikna på dem och på det här viset så får man en liten uppfattning om hur de är. Det är så roligt att höra språket och jag har i alla fall lärt mig vilket ord som betyder tack. Vi har hört det några gånger under Skypesamtalen och det syns tydligt på filmen att personalen vill att de ska säga tack till mamma och pappa. 


Åh vad jag vill träffa dem snart. Ibland är det som om jag håller på att spricka. Det kan inte vara lång tid kvar nu. Vi har nu passerat 6 månaders väntan. Som vi har förstått det så har de som fått vänta längst väntat i 10 månader innan resan så det skulle kunna vara fyra kvar "ryser vid tanken". För de allra flesta har det dock tagit mellan 6-8 månader så det borde närma sig för oss.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards