Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Soff - 9 mars 2009 16:13

Sitter här efter nästan två timmar på Flygvaruhuset och har bokningen i min hand. Så coolt och det pirrar i hela kroppen.


Om det blir som vi bokat nu så blir det så här. Vi reser från Stockholm den 7 april runt lunch, mellanlandar i Frankfurt där vi får stanna i en timme för att sen ta oss vidare till Taipei. Vi landar i Taipei den 8 april runt 10 på förmiddagen. Total restid ca 16 timmar.


Hem hade vi tänkt åka den 16 april och då går planet så sent som 23:30, det blir en utmaning med två barn som helt skulle sova vid det laget men det var inte mycket annat att göra. Taipei till Frankfurt och den gången får vi vänta i 2,5 timmar där innan vi far vidare hem och landar på Arlanda vid tolvtiden mitt på dagen den 17 april. Total restid hem även det ca 16 timmar.


Anledningen till den detaljerade informationen är för att de som ska göra samma resa senare ska kunna se hur vi bokat.


Våra biljetter är ombokningsbara men vi hoppas verkligen att vi ska kunna hålla de här datumen och tiderna. Det fanns en del flyg som var billigare men då var det två mellanlandningar och obekvämare flygtider och vi vill att resan ska vara så smidig som möjligt och bokade därför så här.


Iiiiiiii 7 april...28 dagar kvar bara!!!


Av Soff - 9 mars 2009 12:37

Åh ni är för snälla allihop, tusen tusen tack för alla vänliga kommentarer och grattishälsningar. Jag blir rörd enda in i hjärtat och hela upplevelsen av det som händer nu blir ännu större tack vare er.


Det är hektiska dagar nu måste jag säga och om bara några minuter ska vi ner och boka flygbiljetterna. Jag återkommer när jag har något nytt att berätta.





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards