Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Soff - 14 mars 2009 12:20

Här hemma planeras och skruvas det för fullt. Vi har varit och handlat möbler, lampor och andra saker och det fylls på med kartonger och annat så det blir många turer till återbruket :-) Det är så himla roligt och vi går runt här och myser. Vi kan bara titta på varandra så börjar vi le. Att det äntligen är dags nu, det är helt ofattbart. Vårt hem börjar så smått anpassas till ett hem för barn. Det är en hel del saker som måste ändras men vi tar det sakta men säkert.


Vi har fått tummen ur och börjat tagit tag i sånt som blivit liggandes länge. Det känns som att det måste fixas NU för sen kommer vi inte ha tid. Det är verkligen bra med en spark i baken.


Angående flygresan så har vi lyssnat på råden och bokat oss på ett tidigare flyg till Frankfurt. Det kändes inte helt ok när vi bokade men vi var väl lite stressade. Så nu har vi 2,5 timmar på Frankfurt innan vi ska vidare till Taipei. Det känns jättebra. Jag hatar att vara stressad och dagen för vår resa vill jag inte behöva oroa mig för att vi missar anslutningen.


Nu ska jag ta tag i en massa saker...jag ska göra en aioli, en fisksoppa med saffran, åka och köpa present åt min mamma som fyllt 60 år...så det är bäst att jag sätter fart.



Ovido - Quiz & Flashcards