Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Soff - 27 mars 2009 16:40

...två bilder på tjejerna så här lagom till helgen :-)



Av Soff - 27 mars 2009 08:47

Jag har verkligen världens underbaraste vänner och familj. Den värme, omtänksamhet och generositet vi får är enorm. Alla bidrar på olika sätt och med olika saker.


Barnens mormor och morfar älskar att hjälpa oss att köpa saker till tjejerna, vi får kläder, leksaker och även ett bidrag till resan. Något som naturligtvis underlättat ordentligt för oss. TACK!


Vi får också kläder och saker från min moster och morbror, vilket är jätteroligt. Därifrån får vi ett enormt stöd när det gäller Harry. Det ställer upp - alltid - utan att ifrågasätta och de gör det med glädje. Det är svårt att förklara så att de förstår hur otroligt tacksamma vi är för detta. TACK!


Vi har fått kläder och leksaker från våra vänner och bekanta - både nytt och begagnat. Allt detta hjälper oss jättemycket då det är MYCKET saker som behövs. TACK!


Det där var materiella saker men något som också betyder oerhört mycket är alla samtal, all stöttning, alla råd och allt lyssnande från våra nära och kära. Det har betytt så mycket för mig. Att ha vänner som följer oss på avstånd som så här via bloggen eller i yttersta kompiskretsen, de nära vännerna som vi haft under hela vårt förhållande som bryr sig och ställer frågor. Ni här på bloggen betyder också mycket såklart. Era inlägg har satt guldkant på vår väntan och våra förberedelser och det är en glädje att få dela våra upplevelser med er. TACK!


Sen de vänner som vi fått tack vare att våra vägar har korsats genom våra livsöden som ofrivilligt barnlösa. Hjälpen och stödet från dem hade jag inte klarat mig utan. Att ha några som förstår - förstår på riktigt liksom och som man kan säga precis allt till. Vissa tankar känns väldigt förbjudna i det här med adoption men till mina "likar" kan jag säga precis vad som helst. TACK!


Min älskade vän Grodis finns alltid där för mig. Hon orkar och vill lyssna trotts att hon har det så tufft själv. Det är kärlek! Tack älskade vännen!!


Våra goda vänner J-E & A-K betyder också enormt mycket. De kommer med goda råd efter att själva ha varit iväg på en lång resa och hämtat hem underbara lilla L. De erbjöd sig att skjutsa hem oss från Arlanda :-). TACK!


Det finns såklart fler jag skulle kunna tacka så här personligen men jag väljer att stoppa där. Jag säger ett gemensamt TACK! till alla underbara personer som finns i vår närhet. Vi är lyckligt lottade som har er.

Ovido - Quiz & Flashcards