Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Soff - 11 oktober 2009 21:02

Jag har två skyddsänglar i mitt liv. De finns där för mig och min familj.

De har alltid funnits här för mig och jag är så lyckligt lottad som har dem i mitt liv.


De hjälper mig med stort och med smått, de vet vad jag behöver hjälp med nästan innan jag vet det själv. De ställer upp för mig i alla lägen och till hudratio procent. Jag vet inte varifrån de får sin kraft och sin vilja att hjälpa. Den bara finns där och jag kan bara ödmjukt tacka och ta emot.


Det är få förunnat att ha sådana underbara människor i sin närhet och jag är dem evigt tacksam. Den senaste tiden, sen vi kom hem med tjejerna, har det varit lite tufft att hinna med allt. Utan deras hjälp vet jag inte hur det hade gått. De har ofta tagit hand om Harry och det känns alltid så tryggt att lämna honom med dem. Vi vet att han älskar att vara hos dem. 


Ibland undrar jag vad jag har gjort för gott för att förtjäna dessa två...min moster och hennes man Janne!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards