Alla inlägg den 12 november 2009

Av Soff - 12 november 2009 14:09

Idag är det torsdag igen och jag är hemma med barnen. Vi har en lugn och skön dag hemma. Vi har varit iväg en sväng till Hälla där vi inhandlat lite mat och shoppat lite kläder. Det är så lätt att shoppa till tjejerna, de passar ju i allt :D.


Jag har sett att Lindex haft kläder med en liten asiatisk tjej som motiv och tyckt att det skulle vara roligt att köpa till tjejerna, men det har liksom inte blivit av. Så jag blev rätt glad idag när jag såg att det var halva reapriset på just dessa varor. En jättesöt röd kjol med en massa små "asiatgummor" på blev det till Ingrid.


Ingen av oss i familjen har fått några biverkningar av vaccinet än...peppar peppar! Hoppas verkligen att det fortsätter så. Det känns som att tog rätt beslut att vaccinera oss.


Nu ska jag fortsätta att röja i köket efter lunchen och kvällens middag kokar på spisen. Det blir kalops till middag och lunchen bestod av blodpudding och vitkål, något som tjejerna verkligen gillar.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards