Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Vad står det i din inkorg?

Av Soff - 23 november 2009 21:56

Vad står det i din inkorg?

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

Fråga 1 - första meningen i första sms:et
Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v .

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Jag ska kolla fredagen, för nu är vi friska allihop.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Vi åker dit till 09:30.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Jag gör maten nu så att inte tjejerna bli alltför hungriga.

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?

Ska vi försöka träffas nått i veckan?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Tyvärr måste jag avboka i kväll.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Hej kompis /O

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

God morgon sveriges snyggaste vd.

8. Vad vill du höra mest av allt?

Vill ni komma hit och fika i morgon?

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?

Hinner bara en kortis på lunchen!

Jag tyckte också det här var lite roligt och jag i min tur lånade denna från min vän Ylvisen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards