Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Ett slut - en ny början

Av Soff - 31 december 2009 09:11

Det är dags att börja om - igen. Ett nytt år väntar. Jag som är en optimist ser naturligtvis positivt på 2010. Jag tror att det kommer bli en fantastiskt år.


2009 var ju ett helt otroligt år för mig. Jag blev mamma...det största som någonsint hänt mig. Det är ju svårt att toppa såklart men med det nya livet som mamma kommer andra utmaningar. Min stor tjej ska både börja på "dagis" och sen senare under året i skolan. Tänk att jag har en så stor tjej.


Nu ska jag njuta av 2009 års sista timmar.

 
 
Ingen bild

"E"

31 december 2009 20:54

Gott Nytt 2010!
Kramar!

 
ylvisen

ylvisen

2 januari 2010 22:15

Helvete va snygg du var i den där tidningen, fick den av pappa, återigenblir jag väldigt impad av dig Sophie! eller snygg i tidningen förresten, du är ju alltid snygg! :)

kram

http://www.ylvisen.blogspot.com

 
lisa

lisa

4 januari 2010 09:23

Jag hoppas också ditt/erat år 2010 blir ett kanon år..
kram lisa

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Ovido - Quiz & Flashcards