Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Soff - 4 mars 2010 19:18

Tänk vad arg man kan vara ibland. Tur att det snabbt går över. Jag är inte alls lika arg längre. Eller jo, just nu är jag lite sur...men denna gång är det på mig själv. Jag missade att banda en grej på tv som hade varit perfekt att ha nu i kväll. Maken är borta och hjälper en kompis att måla i sin nya lägenhet, Harry är hos Moster & Janne och tjejerna sover. Det hade suttit fint med en härlig stund ensam i soffan med favoritprogramet men nej, jag glömde...skit också!


Vad händer annars...?! Ganska mycket planeras just nu faktiskt. Renovering av vårt hus, sommar- och vintersemester och ögonoperation.


Renoveringen av huset har avstannat lite. Vi vänter på pris från byggfirman och det drar ut på tiden. Det är dags att ringa och tjata lite tror jag men det lämnar jag åt S.


Vi har bokat lite semster till sommaren nu i dagarna. Vi drar till Gotland ganska tidigt på sommaren och lite senare, i mitten på juli ska vi till Mallorca. Men den semester som planeras mest intensivt nu är en vintersemester till Thailand. Vi har aldrig varit där men nu tänkte vi att det skulle vara skönt att komma iväg strax innan jul. Så vi kollar flyg och hotell för fullt och det ser ut som att vi har hittat något som kommer passa oss perfekt.


Sen har jag bestämt mig för att göra en ögonoperation. S gjorde det för några år sedan och det gick jättebra. Det skulle vara så skönt att slippa linser och glasögon. Så nu har jag bokat en förundersökning för att se om mina ögon är lämpliga att operera, jag håller tummarna för att det blir en operation nu senare i vår.


Av Soff - 4 mars 2010 12:17

Fy fan vad less jag är på "jag ska bara". Hela hela tiden är det så, jag (vi) får alltid vänta. Och kritiserar jag så är det bara jag som är dum i huvudet och inte förstår att det som han gör är mycket viktigare. Och att det sätt som han gör det på är det rätta. Allt annat är så mycket viktigare och måste göras precis just när vi inte har tid, eller när det är dags för något annat. Att bara släppa det han håller på med för att det passar oss andra skulle inte falla honom in. Det är bara att snällt vänta på att han ska bli klar och helst också säga att han är dukig. Fy fan vad less jag är!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards