Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Soff - 1 mars 2015 20:37

T -10 månader...om det nu är viktigt att räkna..jag vet faktiskt inte länge. Mitt vita år har kommit in i en rätt lugn fas, en ganska tråkig fas om jag ska varà ärlig. Det är inte svårt att leva utan alkohol, jag saknar inte berusningen, jag längtar inte efter smaken av vin och jag bryr mig inte om att det är lång tid kvar. Min känsla just nu är i det närmaste likgiltig. I början kändes det kanske lite speciellt att görà det här och "uppoffringarna" gjorde mig stolt. Nu är allt bara en enda vardag. 


De tre senaste fredagarna har jag ätit på restaurang. Först min födelsedag, sen ut med tjejerna från jobbet med efterföljande bio och nu senast i fredags inkasserade jag mitt pris som jsg vunnit genom en tävling som Västerås city anordnat. Det som händer är att middagen intas och efteråt är det bara att gå hem och då vill jag helst gå och läggs mig. Resultatet blir att jag vaknar tidigt och på lördagskvällen om vi inte gör nått särskilt så går jag och lägger mig runt tio. Aptrist! Vet inte vad jag ska görà för att det här ska bli annorlunda. Kanske blir det bättre när våren och ljuset kommer. 


Sammanfattningsvis, två månader avklarade. Det går bra men det är tråkigt. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards