Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Lyckad möhippa!

Av Soff - 12 augusti 2007 12:04

Igår hade vi möhippa för min blivande svägerska. Dagen blev precis så lyckad som vi hade hoppats och J var jättenöjd hon också. Kul när det blir lyckat när man planerat och fixat så mycket.


Vi bjöd henne på en god frukost hemma innan vi drog iväg till en silversmed där vi tillsammans gjorde ett fint armband till den blivande bruden. Jättekul att testa på silversmide som var lite svårare än jag trott. Lunchen intog vi på Vallby Friluftsmuseum där vi hade strålande vackert väder och en underbar picknick.


På eftermiddagen dansade vi Linedance och relaxade sedan i en tjusig bastu och mysigt relaxrum. J fick härlig massage och blev också stylad med hår och smink inför kvällen.


Middagen åt vi på restaurang REAL nere vid hamnen, god mat, gott vin och många skratt. Som sagt det blev en kanonbra dag för oss alla. Nu ska det bli skönt att till 100% kunna fokusera på bröllopet som är om två veckor.


Jag är ju utsedd till toastmadame och har endel pyssel att fixa med men det ska bara bli roligt. Jag kan inte skriva något om vad som kommer att hända under bröllopet, då min bror läser min blogg i mellanåt :-P. Men jag lovar att skriva och berätta efteråt.



 
 
Lotta

Lotta

12 augusti 2007 12:48

Vilken härlig möhippa ni verkar ha haft! Jag gillar när man gör sånna saker och inte gör allt för att skämma ut bruden så mycket som möjligt :) Kul med silversmide, det skulle vara kul att prova :)

Lotta

http://www.kangas-nilsson.se

 
gulligagumman

gulligagumman

12 augusti 2007 23:33

Sov gott!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

14 augusti 2007 08:54

Vilken härlig dag ni hade!!

http://moe.sedlacek.se

 
applecore

applecore

14 augusti 2007 18:12

Kul att möhippan blev lyckad! Ha det så gott! Kram /Helena (som väntar på adress till fotosidan :-)

http://applecore72.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Ovido - Quiz & Flashcards