Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Slutar blogga

Av Soff - 11 mars 2008 07:42

Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Detta är något som jag funderat på ganska länge och vänt och vridit på. Det som känns mest tråkigt är att lämna alla ni underbara människor som skriver kommentarer till mina inlägg och som förgyller min tillvaro. Jag kommer verkligen att sakna ert stöd och era tankar. Men jag känner också att jag inte längre hinner med att vara en aktiv skrivare, det är ju som sagt många saker som händer i mitt liv just nu.


Åhhh även fast jag sitter här nu och ska skriva att jag ska sluta så tänker jag att det kanske fanns något sätt att ändå ha bloggen kvar...lägga den vilande eller nått...men nej fan det går inte. Måste ta en paus, en ordentlig sådan. Så inom några dagar stänger jag den här bloggen. Jag måste fokusera på mitt nya jobb och mitt kommande liv som mamma. Snart snart är det min tur...snart ringer telefonen. Det känns ju otroligt tråkigt att inte kunna dela med sig av den glädjen när dagen väl kommer men det är så här det måste bli.



Jag önskar alla som följt mig all lycka.

 
 
Ingen bild

CJ

11 mars 2008 07:57

Åh nej vad ledsen jag blir ;O(
Jag har sååå sett fram emot att få veta och läsa om när ni får samtalet, när ni skall åka, komma hem med barnen osv osv.
Känns som en kär vän försvinner och jag får aldrig mer veta hur det går för er.
Tycker det är jättetråkigt och hoppas iaf att du kan skriva en rad när det händer ngt, så vi får veta, har ju följt dig så länge.
Du behöver inte känna att du skall vara aktiv, skriv bara när du vill, strunt detsamma om det gått 3 månader el 3 veckor.

Önskar dig all LYCKA i världen!!
Kramar

 
Åse

Åse

11 mars 2008 08:06

Det var ett tråkigt besked jag fick så här på morgonen, men jag förstår ditt beslut fullt ut!!

Lycka till nu med nya jobbet och snart den nya rollen som mamma!

((Kram))
Åse

http://didriksson.wordpress.com

 
Ingen bild

Magdalena

11 mars 2008 08:46

Vad tråkigt! Jag kikar in här så gott som varje dag.

Lycka till med kommande livet som mamma o ny VD. :)

 
Ingen bild

Helena

11 mars 2008 13:44

Åh, nej vad tråkigt... Jag som längtat efter att läsa om ert barnbesked! Jaja, jag säger väl GRATTIS i förskott då ;)

Lycka till!

 
applecore

applecore

11 mars 2008 15:28

Förstår dig så väl... Ibland räcker tiden inte till! Vi är några som bloggar och som känner dig irl också så vi får väl skvallra sen när ni hör något ;-)

Hoppas förresten att lördagen var jättekul!

Kram!

http://applecore72.wordpress.com

 
mamman

mamman

11 mars 2008 15:31

Hej Soff

Du har tagit ditt beslut och det har du all rätt i. Det är bra att du kan prioritera och inte ta på dig för mycket.

Men precis som många andra har skrivet så känns det tråkigt att du slutar blogga. Det var din blogg inne på organisationens hemsida som jag hittade och sen dess har jag läst din blogg ofta och själv börjat.

Tycker själv vid jämna mellanrum att det är svårt att veta vad jag skall blogga om och vilka ord jag skall använda, många andra får till sina berättelser så mycket bättre än jag får.

Jag kommer att hålla utkik efter er annons i medlemstidningen.

I alla fall, LYCKA till med både jobb och barn i framtiden.

http://babyonskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda *

11 mars 2008 17:42

Nej, vad tråkigt, jag som såg fram emot det största i ert liv. Kan du inte i alla fall ploppa in och meddela när drömmen blivit sann??

Kram och ha det bäst, tack för att vi fått följa så här långt på vägen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards